Budovanie úspešného biznisu - ako na to?

Všetci túžime po úspechu. Podnikateľský úspech však súvisí najmä s množstvom financií, majetku či samotnou mocou na trhu. Prinášame vám zopár TOP odporúčaní od popredných marketérov a online špecialistov, ktoré naozaj stojí za to vyskúšať!

 

Zamilujte sa!

Milujte svoj biznis tak, aby vás rovnako milovali aj klienti! Hneď na úvod je totiž potrebné vybudovať tzv. “lovebranding”, čo jednoducho znamená vytvoriť miesto, na ktoré sa ľudia radi vracajú - vo svete biznisu môže ísť o lákavu webstránku, jedinečné služby na trhu či dokonalý prístup, čo z vás urobí nielen dokonalého podnikateľa, ale aj silné a najmä úspešného hráča!

Skúste to aj offline

Aj keď moderná doba priniesla aj množstvo moderných vymožeností najmä v online priestore, nikdy nie je na škodu sa “odlíšiť” a využiť nekončiacu silu offline marketingu. Zaujmite dizajnovou vizitkou, prilákajte atraktívnym letákom a udržte si klienta výnimočným darčekovým predmetom.

Odmeny

Rovnako, ako vaši zamestnanci, aj samotní klienti priam milujú uznanie a ocenenie. Ale pozor! Dnes už neplatia zľavové kódy či extra ponuky po prihlásení sa do newslettera. Využite čaro významných dní (výročie založenia firmy, Vianoce) a prekvapte svojich verných klientov drobnou pozornosťou. využiť môžete napríklad firemnú potlač cukríkov, jednoduchý pozdrav alebo sáčok kvalitného čaju.

Zaujímajte sa

Každý z nás má kdesi hlboko vo svojom vnútri jednu špecifickú potrebu - byť zaujímavý. Je pekné získať klienta a uzavrieť úspešný obchod, no viete si ho aj udržať? Až 87 % moderných firiem často zabúda na starostlivosť o klienta. K tomu vám môže výborne poslúžiť newsletter, ale aj blog, z ktorého môžu klienti aj po úspešnom obchode čerpať zaujímavé informácie o ich konkrétnom produkte či službe, ktoré si od vás zakúpili, a ktoré dodnes využívajú.

Investujte do seba…

…pretože nik iný to za vás neurobí. Investujte do vizuálu a brandu - nová webová stránka, bezpečnosť stránky, kvalita stránky, prehľadný a najmä relevantný obsah… To všetko vplýva nielen na kvalitu a úspešnosť obchodu, ale aj na vašu vizitku. Nebuďte silný iba ako firma - buďte silný ako osoba!